Garantie si returnare

Toate produsele comercializate de catre site-ul www.mobilego.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi (cu exceptia produselor resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Va rugam sa luati legatura cu centrul de asistenta Mobilego lui la adresa: garantia@mobilego.ro, iar agentul nostru responsabil va va oferi toate detaliile necesare pentru expedierea produsului la cel mai apropiat service autorizat.

Curierul nu are ca sarcina verificarea ambalajului sau continutul coletului. In caz ca aveti intrebari, colegii nostrii va stau la dispozitie.

In cazul in care configuratia nu este asamblata cu cooler-ul din fabrica, va rugam a va asigura ca sa ajunga intact, sprijinit in interior (de peretele carcasei) cu hartie,folie cu bule, sau orice material aplicabil, sau trimiterea separata cu ambalaj conform.

Pachetul trebuie sa fie adresat la:
MIDINET IT s.r.o. (Shopsupport), Str. Nicolae Balcescu, nr. 104, 315500 Nădlac jud. Arad, Romania

Conditiile de acordare a garantiilor, in acest caz, pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestora, la nivel national (a se vedea lista centre de service autorizate).

Garantie EU este intre 12- 24 de luni de garantie de catre manufactorul garantieii (depinde de manufactor).

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul

Produsele pierd garantia in cazul

  • Folosiri incorecte, folosiri in mediu umed sau cu praf.
  • In cazul modificarilor, reparatiilor, completarilor, interventiilor efectuate in afara service-ului
  • In cazul instalarii si folosirii produselor cu software fara licenta sau deteriorarilor cauzate de virusi, viermi, macrocomenzi etc.
  • Uzurii naturale.
  • Certificatul de garantie isi pierde valabilitatea, daca pe acesta sunt efectuate modificari, corectari sau stergeri ulterioare.
  • Transportarii si depozitarii incorecte, influentelor externe violente, intreruperilor cablurilor externe, deteriorarilor cauzate de catastrofe
  • Va recomandam ca montajul pieselor sau echipamentelor sa fie efectuate de o persoana autorizata sau service autorizat, deoarece o instalare gresita poate duce la pierderea garantiei.
  • Prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc.
  • Au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate.
  • Sunt utilizate in conditii neadecvate - tensiuni de alimentare necorespunzatoare, manipulare incorecta, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.
  • S-au efectuat setari si instalari incorecte.
  • Prezinta surse defecte.
  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului.
  • Prezinta patrundere de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor.
  • Prezinta interventia mecanica sau plastica asupra produselor.
  • Au fost conectate sau deconectate in timpul functionarii echipamentelor.


PROCEDEEUL DE RECLAMATIE

Clientul poate raporta defectul produsului in scris. In protocolul de reclamatie clientului furnizeaza adresa de contact, numarul de telefon, adresa de e-mail si descrie problema pe care o are produsul. In cazul in care clientul nu reda adresa adevarata, Mobileshop.eu nu este responsabil pentru livrarea produsului.

Va rugam sa pregatiti produsul in ambalajul original, ambalat la fel de bine cum a fost livrat, pentru a fi returnat insotit de o copie dupa certificatul de garantie, precum si toate accesoriile acestuia.

PROCEDURA RETURNARE PRODUSE

In cazul in care produsul achizitionat nu este conform cu specificatiile prezentate pe site puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii acestuia.
Returnarea produsului se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptia acestuia conform legislatiei referitoare la comertul on-line si cu respectarea conditiilor de conformitate referitoare la livrarea produselor. (produsele se vor livra in amabalajul original, insotite de certificatul de garantie si o copie dupa factura de cumparare)

Puteti formula orice alta declaratie neechivoca in care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe un suport durabil, spre exemplu pe e-mail, la adresa retur@mobilego.ro.

Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor

Conditiile de retur in cazul persoanelor juridice ( operatori economici* )/clientilor care nu intrunesc conditiile privind calitatea de consumator*

  • perioada de 3 zile lucratoare de la data intrarii in posesie a produsului / produselor
  • completarea formularului de retur in care se va mentiona motivul returnarii si contul IBAN (obligatoriu).
  • produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit* (*in cazul produselor fara sigiliu specific – de asemenea in astfel de cazuri se aplica si conditiile de la PUNCTUL 3 din politica de retur).
  • produsele acceptate ca retur, se vor returna in termen de maximum 3 zile (calendaristice) de la confirmarea de retur.

* Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF.

Ne rezervam dreptul de a refuza returul ( in situatia in care nu sunt indeplinite conditiile legale ) sau redirectiona produsul in Service ( in cazul in care produsul prezinta neconformitati ) in vederea aduceri la conformitate / stare initiala.

Produsele vor fi returnate in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au insotit si cu o copie a Facturii de achizitie. Returnarea unui produs fara ambalajul acestuia sau fara accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta, elemente de protectie din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mentionate mai jos. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.

Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrarii si platii comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare si cele pentru plata online vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de retragere din contract, dar nu inainte de data receptionarii bunurilor.

Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 102/2014 Art. 12)
Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din acelasi motiv, consumatorului i se permite sa testeze si sa verifice bunurile pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul trebuie sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte la diverse ocazii. Produsele electronice si electrocasnice se probeaza numai prin pornirea si oprirea acestora, NU prin folosirea acestora in scopul in care au fost produse. Prin urmare, in timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie sa manuiasca si sa inspecteze bunurile cu grija necesara.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii bunurilor.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate.

Accesoriile (manuale de utilizare, cabluri etc.) aflate in cutia produsului precum si ambalajul original al acestuia fac parte integranta din produs. Ca urmare atunci cand returnati un produs aveti obligatia de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin infoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat in cutie din carton (fara etichete lipite pe acesta, fara taieturi, rupturi etc.) si impreuna cu toate accesoriile acestuia.
Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.